Σελίδες

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Απέλυσαν τον Σκουρολιάκο επειδή απέργησε

SKOUROLIAKOSΜε τη δουλειά του πλήρωσε την απόφασή του να απεργήσει ο Πάνος Σκουρολιάκος.
Ο ηθοποιός,  «εκτοπίστηκε» από το καμαρίνι του και ειδοποιήθηκε ότι δε θα συμμετάσχει στην παράσταση «La Nonna» (αν και θα συνεχιστεί και του χρόνου...) επειδή το περασμένο σαββατοκύριακο τήρησε την 48ωρη απεργία που είχε κηρύξει το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών.
Τη συμπαράστασή της στον ηθοποιό εξέφρασε μέσω facebook η επίσης ηθοποιός ...
 Μαρία Κανελλοπούλου.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες της Κανελλοπούλου: «Ο φίλος-αδερφός Πάνος Σκουρολιάκος, “απολαμβάνει” ήδη, τις συνέπειες της συμμετοχής του στην 48ωρη απεργία τού ΣΕΗ (Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών)», σημειώνει, μεταξύ άλλων, η Μαρία Κανελλοπούλου, προσθέτοντας: «Ωραίο έργο….Το ξαναείδαμε στην περυσινή 48ωρη…..Με ηθικό δίδαγμα…”Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή”…Και φυσικά θέλει πολλούς..»
Και όταν η Μαρία Κανελλοπούλου γράφει ότι «το ξαναείδαμε στην περυσινή 48ωρη», έχει… ιδίαν πείρα, αφού είχε υποστεί πέρυσι τα ίδια, όταν πρωταγωνιστούσε στην παράσταση «Να ζει κανείς ή να μη ζει».
http://www.matrix24.gr

Η απεργία τιμωρείται! Ο Πάνος Σκουρολιάκος για την απόλυσή του λόγω απεργίας

Σε όσες και όσους είχαν έναν καλό λόγο για την “περιπέτειά” μου στην εργασία μου.
Απέργησα, όπως αποφάσισε η Γ.Σ. του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών. Δεν έκανα κάτι ηρωικό. Τήρησα την στάση απέναντι στην κοινωνία, που τηρώ από 18 χρονών. Μετά από αυτό, ο καλός φίλος Δημήτρης Πιατάς, είχε το δυσάρεστο καθήκον να μου μεταφέρει εκ μέρους του θεατρώνη πως δεν θα είμαι στο θίασο, την επόμενη χειμερινή περίοδο, (παρ ότι οι διαπραγματεύσεις μας ήταν εν εξελίξει. Δεν υπήρχε οριστικό ΝΑΙ, ούτε οριστικό ΟΧΙ).
Κανένα πρόβλημα! Υπάρχουν πολλοί άξιοι ηθοποιοί για να υπηρετήσουν τον ρόλο μου. Το δεύτερο όμως που μου μεταφέρθηκε, (Ω! της μικρότητος και Ω! της κακογουστιάς), ήταν πως μου αλλάζουν καμαρίνι! Δεν ξέρω που ήθελαν να με “μετακομίσουν”, αλλά ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΑΤΑΣ, δήλωσε πως “Παραχωρώ το καμαρίνι μου στον κ. Σκουρολιάκο, και μεταφέρομαι εγώ στο δικό του.” Ήταν μια στάση ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑΣ και ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑΣ. Δημήτρη, το “ευχαριστώ” είναι λίγο, λίγο, λίγο…
Φίλες και φίλοι. Όσοι δεν θα έχετε δει τη “ΝΟΝΝΑ” , να την δείτε τον επόμενο χειμώνα. Εγώ δεν θα βρίσκομαι στη σκηνή, αλλά είναι ένα ωραίο έργο, μιά υπέροχη παράσταση, με λαμπρούς ηθοποιούς. Και όπως τραγούδησε και ο Χορν, “Ηθοποιός σημαίνει φως…” (αλλά και νερό, τηλέφωνο, φαί, νοίκι…)
ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου